خانما برا یبوست چیکار میکنین؟!

۹ پاسخ

اب زیااادددد میخورم.برنج و نون و ماکارانی کم.روی غذا روغن زیتون میریزم.میوه هم کمک میکنه.مثل الو.انجیر.کیوی

من لواشک میخورم

شربت لاکسی ژل عالیه من میخورم جواب گرفتم

اب زیاد بخور انجیر بخور روغن زیتون باسالادت بخور

سالاد کاهو و روغن زیتون

میوهههه

به دکترت بگو شربت بنویسه
انجیر الو و زردالو
لواشک
کیوی خیلی خوبه
من جدیدا یه مدل دوغ میخورم احساس میکنم خیلی بهتر شدم

روزی یدونه کیوی و یه سیب(باپوست حتما)بخور خیلی جوابه

انجیر و آب و میوه

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیستم بارداری