سلام .. واسه رفع یبوست چی مصرف کنم سریع جواب بده

۱۲ پاسخ

شیاف گلیسیرین کودکان

دوسه تا کیوی باهم بخور 😅

کیوی رومن اثر داشت

کیوی رنده شده خیییلی خوبه

شربت لاکسی ژل از داروخونه بخر هر هشت ساعت

روغن زیتون خالی چند قاشق بخور .اگر جواب نداد چند ساعت بعد دوباره تکرار کن کل روده رو روغن میگیره و تخلیه میشه .

زیتون کنار هر وعده غذایی مصرف کن عالیه

چندتاانجیر خشک رو بنداز تولیوان خیس کن بامقدار کمی شکر صبح ناشتابخور

روش های خونگی هم
آلو
کیوی
انجیر اینا خوبن ولی دیرتر جواب میدن

کیوی الو برگه انجیر
مایعات
روغن زیتون خوراکی بدون‌بو خالی ی قاشق هرروز یا روی سالادت‌بریز

شربت لاکسی ژل البته با تجویز پزشک تون
یبوست تو هفته های ما باژر مصرف مکمل آهنه دکتر من گفت همه مکمل هایی که آهن دارن ایرانی و خارجیشم فرقی نداره همشون باعث یبوست میشن برام لاکسی ژل نوشت

الو
برگه زردآلو
کیوی عالیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا
 مامان آریا  روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری