بچها شما بجز قرص برای خوب شدن سردردهاتون چکار میکنین؟؟

۱۰ پاسخ

آب زیاد بخور

من دیدم تو گهواره چندنفر گفته بودن ابلیمو و دارچین قاطی کردن زدن به پیشانی یکم که گذشته خوب شدن. خودمم امتحانش کردم خیلی سرم درد میکرد اولش خیلی میسوزونه ولی واقعا خوب کرد امتحانش کن

یکم جگر میخورم سریع آروم میشه

اتاق تاریک ؛خواب

من هیچی بجز قرص اثر نمیذاره ، دکترمم گف طوری نیس و درد بکشی بدتره

گریه

من اگه قرص خوبم نکرد حقیقتا یه چایی فوق پر رنگ میریزم میخورم بعد چند دقیقه آروم میشه سرم میدونم ضرر داره ولی من متنفرم از سر درد😩😩

تحمل🥲
چایی و گاهی نسکافه
نور کم
سکوت
خواب
دیگه خیلی رفت رو اعصاب و خوب نشد استامینوفن ساده🥲

یا میرم دکتر سرم میزنم یا با مشت اروم اروم از اونجای سر ک درد میکنه میزنم دردش اروم میشه

پماد مسکن یا ویکس میزنم پیشونیم با شال میبندم

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۹ ماهگی