سلام شما برا دندون درد چکار میکنین

۶ پاسخ

والا منم خیلی کارا کردم موقت خوب میشد مجبور شدم رفتم عصب کشی کردم

قطره دنتول میسوزونه ولی زود ارومش میکنن

مسواک و نخ مرتب استفاده کن مخصوصا قبل خواب
یه لیوان شیر هم بخور هر شب

من میخک میجوشونم توش دوقاشق گلاب دوقاشق سرکه سیب و نمک میریزم چندین بار دور دندونام میچرخونم

فقط میخک جوابه میجوشونم با سرکه سیب قرقره میکنم
اسپری بی حسی ام خریدم یوقتا ازاون میزنم
و کمپرس یخ بخر از داروخونه

کندر بذار روش درس میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان پسری💎 مامان پسری💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی