۱۰ پاسخ

من آلو خوردم خیلی خوب بود

شربت منیزیوم هیدروکساید

روغن زیتون از همه چی بهتره هم باهاش غذا بپز هم روی فدات بریز هم خالی بخور آخر شب

برگه زرد آلو
خاکشیر بدون شکر
انجیر خشک

ترکیب آلو خورشتی عناب و انجیر خشک رو 5 دقیقه تو یه لیوان آب بجوشون بعد زیرشو خاموش کن درشو ببند تا صبح بمونه . صبح ناشتا بخور

از هر کدوم 5 تا کافیه

روغن زیتون ،ریحان ،انجیر ،زرد آلو خشک شده ،اون روز دکترم داشت می‌گفت هر چی سعی کنی غذا بیشتر بخوری یبوست زودتر رفع میشه

من فقط شیاف گلیسیرین به دادم رسید،البته شربت لاکسی ژل هم میخوردم

کیوی 👌🏻

من که با روغن زیتون درمان شدم تو غذات و سالادت بریز خوبه

انجیر (خشک هم خوبه)
دلت را با روغن زیتون چرب کن
میوه سبزیجات
شربت لاکسی ژل هم خوبه نظر دکترت هم بپرس
به من دکترم یه قرص هم داده

برگه خیس کن بخور عاااالیه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد علی مامان محمد علی ۱۰ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی