همش به ژنتیکه هرچی دوس داری بخور راحت باش
باباش قشنگه😂😂😂😂😂
میوه های گوناگون و فراوان
والا بخدا همش ژنتیکه تغذیه رو سلامت اینا کار میکنه منکه از اول چون فصل میوهای پاییزیه سیب و به و انار و کیوی و هویج زیاد میخورم منتظرم تابستون بیاد با میوهای تابستونی خودمو خفه کنم🤣
ژنتیکیه
به نام خدا، شوهر خوشگل 🤣😂
از اول بارداری انار سیب پرتقال یکی دوتا به توت فرنگی دیگه چندروزه عناب هم میخورم دیگه هرچی که خیره خواهر یا به من که چشم رنگی و بورم میره یا به باباش که چشم قهوهای و مومشکیه میره😂
من تلاش خودم کردم
🤣والا مامان من سر داداش دومم همش چیزای میخورد که باعث زیبای جنین میشه اصلا تاثیر نداشت
ولی سر داداش اخریم چیزی نخورده از هممون خوشگل تر شده
بابای خوشگلی براش انتخاب کردم🤌🏻😂😂😂
من مامانم چیز خاصی نخورده بود ولی من بور و چشم رنگی وسفید خوشگلم اینا از ژنتیکه
الان ک دیر شده اینا از ماه اول باید انجام میدادی
🤣🤣هیچی ولی نمیدونم چرا اعتماد به نفسم زیاد شده،یه حسی بهم میگه بچم خوشگله 🤣
عناب و به خیلی خوردمموهاشون بور بور شده دخترام
ولی میگن
به
هلو
مویز
انار
سیب قرمز
پرتغال روی چهره نوزاد تاثیر داره
والا من ک هنوز بدنیا نیومده
ولی خواهر شوهرم یک پسر داره خوشکلع ن طرف خودش اینجورین ن طرف شوهرش
میگه سوره یوسف ب سیب قرمز بخون فوت کن بخور
من بچششو میبینم اعتقاد پیدا کردم
ژنتيك كار خودش رو مي كنه
من فقط براي رشد و تقويتش رو تغذيه ام كار كردم
فقط سیب و به اونم تو ماه های اول الان هیچی راضی ام به رضای خدا 🤣🤣🤣 ژنتیک همش کاریش نمیشه کرد خواهر
به
انار
سیب
توت فرنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.