۸ پاسخ

از من میشنوی هرچیزی که دم دستته و میلت بهش میکشه بخور اصلا رژیم خاصی نداره منم تیچ رژیم خاصی نداشتم هرچیزی که میلم میکشید میخوردم ماشاالله وزن بچمم عالیه

من هفته اخرخیلی کباب خوردم واقعاتاثیرداشت

پودر نوتریشیال پلاس و هرهفته سرم آمپول سلوویت که عالیع برای وزنگیری جنین اونم دوقلو و بعلاوه تغذیع من دووعده اصلیو پروتیین میخورم

حلیم و تخم مرغ ابپز و آجیل و کره بادوم زمینی

وزنشون چند بود و چند هفته رفتین

اصلا به خوردن چیزای خاصی نیست همون غذای همیشگیت بخور ولی بادام وکنجدوخرما هم باهوش میکنه هم وزن میده.حلیم.کباب.تخم مرغ.

موز بخور .تخم مرغ
ماکارونی .کلاب .دلستر

من هفته دیگه میرم انشاله ک وزنش خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی