سلام تو بارداری سرما خوردید؟ چیکار کردید

۶ پاسخ

من کرونا گرفتم هنو دو ماهم بود . هیچ داروی خاصی نداشتم فقط ویتامین و آب میوه میخوردم
خیلی طول کشید خوب شم 😔😔واقعا عذاب کشیدم

دكتر عمومي برو

اش شلغم و شلغم و مایعات و ویتامین سی خوردم دکتر و اینچیزا نرفتم اخه دوس نداشتم بخاطر سرما خوردگی قرصی بخورم یا امپول بزنم بخاطر نینی

دکتر عزیزم دارو میده خوب مبشی سرم وصل میکنه سرحال میشی

من سرما خوردم ولی چون چرکی نبود با صبر و استراحت و مایعات فراوون گذروندم ولی واقعا بد بود نمیدونم بدنم با این همه قرص ویتامین و تغذیه سالم چرا مریض شد اصلا!!

دکتر رفتم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری