بیشتر ب ژنتیکه دکتر من گفتن
کسی راجب کیست کروئید پلکسوس سر جنین چیزی میدونه لطفا بگین دارم میمیرم از ناراحتی
چهار مغز و مخصوصا بادوم و پسته. من ۵ ماه فقط بالا میاوردم و فقط با آجیل زنده موندم وموز. الانم ۲ بار سونوی رشد رفتم خدا رو شکر کلا وزن و رشد بچه همش یک هفته جلوتره. الانم که بهترم هر روز پروتئین مصرف می کنم.
من ک والا سر دخترم فقط چرت پرت خوردم ۳ کیلو شد کاش غذا میخوردم ب جای خوراکیو بستنی
حلیم ماهی دو سه بار
آجیل هر روز
کباب هفته ای یکی دوبار
مرع و گوشت کنار غدا که هرروز هس
فرنی
بستنی هفته ای یکی دوبار
اینا چیزهایی بود که من خوردم وزن بچه ام زیاد زیاد همنیست کمم نیست
چهار مغز _بستنی_کباب_شیر خشک مخصوص وزن دهی جنین
بستنی. کباب آجیل.. شیر برنج . ..
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.