سلام خانوما برای وزن دهی نینیتون چی خوردید ؟

۷ پاسخ

بیشتر ب ژنتیکه دکتر من گفتن
کسی راجب کیست کروئید پلکسوس سر جنین چیزی میدونه لطفا بگین دارم میمیرم از ناراحتی

چهار مغز و مخصوصا بادوم و پسته. من ۵ ماه فقط بالا میاوردم و فقط با آجیل زنده موندم وموز. الانم ۲ بار سونوی رشد رفتم خدا رو شکر کلا وزن و رشد بچه همش یک هفته جلوتره. الانم که بهترم هر روز پروتئین مصرف می کنم.

من ک والا سر دخترم فقط چرت پرت خوردم ۳ کیلو شد کاش غذا میخوردم ب جای خوراکیو بستنی

حلیم ماهی دو سه بار
آجیل هر روز
کباب هفته ای یکی دوبار
مرع و گوشت کنار غدا که هرروز هس
فرنی
بستنی هفته ای یکی دوبار
اینا چیزهایی بود که من خوردم وزن بچه ام زیاد زیاد هم‌نیست کمم نیست

چهار مغز _بستنی_کباب_شیر خشک مخصوص وزن دهی جنین

بستنی. کباب آجیل.. شیر برنج . ..

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓یسنا  تودلی💙 مامان 💓یسنا تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان میران❤️ مامان میران❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری