برای وزن دهی جنین چی خوبه میخام خیلی خیلی تپل شه

۶ پاسخ

سلام برای وزن گیری جنین ماه آخر بستی ب دلستر خیلی جواب میده دختر عموم بهم گفت جوجه کباب با کوبیده هم عالیه ... بهم گفت بخورم برا وزن دختر گلا من جون پسرم استخوان بندی اش ضعیف خیلی براش ناراحت بودم برا تو راهم این پیش نهاد دار من الان پسرم ۷ سال سه ماهه خیلی ضعیف البته حسین من رفلاکس شدید .... داشت تا سه سالگی تخت نظر دکتر گوارش بود من خودم از رفلاکس دیدم ضعیفی شو

کباب .آجیل .بستنی

ب نظرم پودر لیدی میل بگیر

خیلی خیلی تپل هم خوب نیست

تخم مرغ بمب افزایش وزنه

🌻سلام عزیزم وقتتون بخیر
بنده تو کار بافت عروسک،جغجغه و بند پستونک هستم
🔥رو‌کارامون تخفیف گذاشتیم ست سه تیکه عروسک‌جغجغه بند پستونک ۷۵۰ ت
✅️برای دیدن نمونه کارام میتونید داخل همین برنامه قسمت حساب کاربری_سوالات مراجعه کنید‌.
✅️جهت ثبت سفارش به آیدی زیر در خدمتتون هستم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری