سعی کن وزن جنین رو با کربوهیدرات ها و مواد قندی بالا نبری،به جاش مصرف پروتیینت رو بالا ببر.اینو دکترم گفت.علاوه بر اون خودت رو دچار دیابت و چاقی الکی نکن.نمیدونم چرا یه سریا اطباعات غلط میدن
من ۱۸هفته سه روز رفتم
۲۴۶گرم بود
هرشب یه دونه بستنی بگیر سر یه هفته اوکی میشه
هلیم ابگوشت بستنی مغزیجات
ولی میگن ازالان وزن مهم نیست
چند بود ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.