خانوما چی برای وزن دهی جنین خوبه؟

۴ پاسخ

من ترومام و لیدی میل استفاده میکردم خیلی خوب بود اما مزش 🤮

ممنون عزیزان تو ماه چند آزمایش قند میدن اون سه مرحله رو؟

باید ازسی هفته بخوری الان خودت فقط چاق میشی کباب ابگوشت بستنی شیرموز اجیل اینا خوبه

بستنی. خرما. آجیل. ماهی. گوشت. کباب. کوبیده.

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی