خانما برای وزن دهی بچه چی بخورم ؟

۷ پاسخ

همه چی بخور ولی به اندازه

پروتئین

خواهرشوهرم رو دکترش گفته بود فقط مرغ و گوشت بخور شام ناهار صبحونت

اینم خورده بود بچه وزنش دوهفته جلوتر رفته بود

گفتم ن پودر خوردم ن چیزی

تخم مرع و خرما برنج من ۳۸ هفتع ۳۴۰۰ بود

قارچ کبابی کباب مرغ و گوشت تخم مرغ بستنی وانیلی، ماهی هم خیلی خوبه

سیب زمینی رو تو نمک بزار بپزه بعدش با کره قاطی کن هم خوشمزه هم بمب وزن دهی😋😃

حلیم.اگه قندنداری بستنی.کباب.تخم مرغ آب پز.سینه مرغ کبابی

سوال های مرتبط

مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 روزهای ابتدایی تولد