خانوما برای وزن دهی جنین چی خوبه بخورم؟

۷ پاسخ

مگه چند کیلو

من همه چیز خوردم شبا گشنم میشد تخم مرغ آپز سیب زمینی
بیشتر وقتا ظهرا عدسی با نون بستنی ماشیر تلخ مولتی ویتامین اشتا باز کنه بچم ۴ کیلو بود پاره شدم سر زایمان طبیعی الکی تپل بشه ک چی بعدش تپلش کن واسه این خیلی زیاد روی نمیکنم وزنش نرماله

پروتئین مثل ماهی و مرغ خیلی ب بچه وزن میده اجیل خام بستنی یا شیرعسل معجون بستنی خرماباکنجد سفید خیلی وزندهی داره

مغریجات عالیه

مغزیجات خیلی خوبه
میوه ها خیلی خوبن

پودرلیدی میل، کباب

حبوبات آبپز مخصوصا نخود و لوبیا تخم مرغ آبپز خیلی خوبه گردو عسل بادوم خرما

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۶ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی