خانوما برای وزن دهی بچه چه چیزهایی بخورم خوبه

۸ پاسخ

لیدی میل دکتر برام نوشت بهم گفت بستنی هم بخور

پروتئین
تخم مرغ
مغزیجات
عدسی
حلیم
بستنی


اینارو شنیدم وزن میده به نی نی

شله ،شیر پرچرب، کوبیده ، غذاهای برنجی منکه همینارو بیشتر میخوردم الان بچم ۳۲۰۰هست مغزیجات و بستنی واسه بچه قبلیم خوردم جواب نداد بجز اینکه خودمو چاق کرد

بیشتر مغزیجات و بستنی

من دکترم گفت پروتئین زیاد مصرف کن
نون برنج کم
لبنیات زیاد مصرف کن
مغزیجات هم خوبه
ولی روی تخم مرغ آبپز و لبنیات خیلی تاکید داشت
و لیدی میل هم برام نوشت

گوشت مرغ اجیل و سویا هرچی که پروتئین داره و مقویه بخور

حلیم
بستنی
عدسی
من شنیدم

مغزیجات و پروتئین
اگر دکتر گفته کمه ک خودشم باید پودر لیدی میل براتون بنویسه

سوال های مرتبط

مامان پندار🩵 مامان پندار🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 مامان پناه کوچولو🎀🧸💖 ۱ ماهگی
مامان ایلیا🩵 مامان ایلیا🩵 ۱ ماهگی