لیدی میل دکتر برام نوشت بهم گفت بستنی هم بخور
پروتئین
تخم مرغ
مغزیجات
عدسی
حلیم
بستنی
اینارو شنیدم وزن میده به نی نی
شله ،شیر پرچرب، کوبیده ، غذاهای برنجی منکه همینارو بیشتر میخوردم الان بچم ۳۲۰۰هست مغزیجات و بستنی واسه بچه قبلیم خوردم جواب نداد بجز اینکه خودمو چاق کرد
بیشتر مغزیجات و بستنی
من دکترم گفت پروتئین زیاد مصرف کن
نون برنج کم
لبنیات زیاد مصرف کن
مغزیجات هم خوبه
ولی روی تخم مرغ آبپز و لبنیات خیلی تاکید داشت
و لیدی میل هم برام نوشت
گوشت مرغ اجیل و سویا هرچی که پروتئین داره و مقویه بخور
حلیم
بستنی
عدسی
من شنیدم
مغزیجات و پروتئین
اگر دکتر گفته کمه ک خودشم باید پودر لیدی میل براتون بنویسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.