مامانا درمان یبوست 👇👇👇

تصویر
۱ پاسخ

واقعا درد بدیه
من سه ماه اول همش درگیرش بودم به خاطر دمیترون
الان خوبه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دایا مامان دایا هفته سی‌وششم بارداری