خانوما برای یبوست چی خوبه بخورم سزارین شدم

۴ پاسخ

شربت لاکسی ژل خیلی خوبه بخور شیافم‌میان‌میارن

انجیر خشک ناشتا بخور

کمپوت گلابی ، ترنجبین ، شربت لاکسی ژل

کمپوت گلابی و کمپوت انجیر

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی
مامان قندو نباتم🥹😍 مامان قندو نباتم🥹😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی