مایعات فراوان بخور، غذا های ابکی بخور، سیزیجات تازه ،
انجیر زیتون
کیوی اگه پیدا کنی و شربت لاکسی ژل من میخورم
شیاف برای دردت که میزنی استفاده کن فاصله کمی ازش شیاف گلیسیرین بزن خیلی جوابه
انجیر و گلابی خیلی جوابه کمپوتشم بخوری خوبه
کمپوت انجیر بخور درمانشه
یکی دو قاشق روغن زیتون بخور
لاکسی ژل خوبه ولی اول سعی کن با انجیر کمپوت گلابی اینجور چیزا ببینی یبوستت خوب میشه اگه نشد قرص یا شربت بخوری
عزیزم سز اجباری بودی یا اختیاری
شربت لاک ژل بیگر بیخور عالیه
کجچوت انجیر و گلابی مرتب بخور
شربت لاکسی ژل بود فک کنم اسمش دکتر بهم داده بود خیلی خوب بود
عزیزم فقط زرد آلو خشک خیس کن بخور روز بزنی بخیه هات اذیت میکنه
شربت ملین منیزیم هیدروکساید 8درصد دکتر به من داد
منم یبوست بودم اگه شیر خودتو نمیدی ی قرص هست میتونی بخوری من خوردم خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.