یبوست بعد سزارین چی بخورم

۷ پاسخ

آلو

کاچی منو قشنگ اسهال میکرد با کره زیاد بخور زیاد سمت دارو نرو

من شیاف گلیسیرین زدم همون لحظه اومد

زردالو

کیوییی

فقد شربت لاکتولوز من تو حاملگی بعد زایمان میخوردم واقعا ب دادم رسید

روغن زیتون دعوای درد یبوست

سوال های مرتبط

مامان قندو نباتم🥹😍 مامان قندو نباتم🥹😍 روزهای ابتدایی تولد