خانما برای یبوست چی خوبه بخورم؟

۸ پاسخ

لواشک برای من خیلی خیلی تاثیر داره

خورشت اسفناج
کمپوت گلابی
کیوی

صبح ناشتا برگه زرد آلو

اب کمپوت گلابی

شربت انجیر و از داروخانه تهیه کن بخور یا انجیر و بخیسون آبش و بخور

دو قاشق خاکشیر رو توی ی لیوان آب بریز و بجوشان و بخور . تلخه ولی شکمت کار میکنه

انجیر خشک رو بریز تو ابجوش شب بزار تا صبح یک ق چ روغن زیتون بریز صبح ناشتا بخور سریع خوب میشی

انجیر

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۵ ماهگی