خانما برای یبوست چی بخورم خیلی اذیتم ؟

۸ پاسخ

خیار من میخورم خیلی خوبه
انجیر
تخم شربتی

عزیزم انجیر تو آب خیس کن و بخور
خشک نخوریا تازه بدتر میشه یبوست
کیوی هم خوبه
تو غذاهاتم آلو بنداز بخور
لواشکم خوبه

کیووووی

شربت انجیر عالیه

منم😔😔باور کن تا یکم بیرون بیاد کلی اونجام خونریزی می‌کنه همینم کم بود شقاق بگیرم هرچی میخورم خوب نمیشم

شیاف یا شربت برات کارسازه .بعدا خوب شدی .هررروز پفیلا خونگی درست کن بخور یبوست دیگه نشی

گلابی

انجیر خشک الو سوپ

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی
مامان قیزیم مامان قیزیم ۱۱ ماهگی