خانما برای یبوست چی خوبه برای خودم خیلی اذیتم

۸ پاسخ

شربت لاکسی ژل

آلو خیلی جوابه

همین میوه های تابستونی هندونه آلو زردآلو گیلاس ایناواس من که خیلی تاثیر داشت

دم کرده گل محمدی و برگ سنا خیلی خوبه

دمنوش گل محمدی عالیه

قرص بیزاکودیل عزیزم
برا من یه ۸ روزی کار نکرد و دوتا ازش خوردم بعد شکمم راحت کار کرد ولی اگه خواستی یه دونه بخور

کمپوت گلابی خیلی خوبه

شربت انجیر داروخونه بگیر بخور آب رو آتیش

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 ۷ ماهگی