تو شیردهی برای یبوست خیلی شدید چی خوبه ؟

۹ پاسخ

سلام عزیزم یبوستتون برطرف شد ؟
چیکار کردین

قرص سی باکس بخور

شربت لاکتولوز

شربت انجیر فیژان

روغن زیتون بخور
گره و روغن حیوونی
کمپوت انجیر و گلابی
آب فراوون بخور

شربت لاکسی ژل

انجیر

کره حیوانی، برا شیرم خوبه چربش میکنه

عزیزم شربت روان کننده بخور..انجیر الو وزردالو بخیسون تو اب بعد بخور کاهو هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دلارُز مامان دلارُز روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۱ ماهگی