۴ پاسخ

روغن زیتون یا انجیر بخور برای یبوست خوبه

خیلییی رونده است انجیر و برگ زردابو خیس کن صبح ها ناشتا بخور

روغن زیتون بخور عزیزم

نبابا. نخور سرخود.. خودت یبوست داری؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا خانم 😍 مامان لیانا خانم 😍 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلام مامان فسقلام ۱۲ ماهگی
مامان کیان ☘️ کاوه☘️ مامان کیان ☘️ کاوه☘️ ۱۳ ماهگی