خانما روغن کرچک برای زایمان خوبه بخورم

۶ پاسخ

بهتره نخوری اگه برای کار کردن شکمت میخوایی لاکسی ژل بخور

دکتر من گفت بخور نخوردم
سر زایمان گفت چرا نخوردی گفتم ترسیدم گفت ن من یچیزی می‌دونم ک میگم کمک می‌کنه به دهانه رحمت و نرم شدنش

این یکیو قصد دارم بخورم
شماهم بخور ب حرف دکترت گوش کن

من خوردم برا بچه اولم ۴۰ هفته بودم شبش دردم گرفت بچه دومم اثری نداشت

ن نخور میگن بچه مدفوع میکنه

دکتر برا من کپسولشو نوشت هیچ تاثیری نداشت😐

فک کنم چون که شکمو کار میندازه میخورن نه واسه راحتی زایمان

سوال های مرتبط