بهتره نخوری اگه برای کار کردن شکمت میخوایی لاکسی ژل بخور
دکتر من گفت بخور نخوردم
سر زایمان گفت چرا نخوردی گفتم ترسیدم گفت ن من یچیزی میدونم ک میگم کمک میکنه به دهانه رحمت و نرم شدنش
این یکیو قصد دارم بخورم
شماهم بخور ب حرف دکترت گوش کن
من خوردم برا بچه اولم ۴۰ هفته بودم شبش دردم گرفت بچه دومم اثری نداشت
ن نخور میگن بچه مدفوع میکنه
دکتر برا من کپسولشو نوشت هیچ تاثیری نداشت😐
فک کنم چون که شکمو کار میندازه میخورن نه واسه راحتی زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.