۷ پاسخ

تمبر هندی رو خیس کنید با همون آب میکس کنید و بخورید

من باکیوی روال بود

روغن زیتون کمپوت انجیر و زردآلو و هلو سوپ

شربت لاکسی ژل خوبه

شربت ملین استفاده کن
من شیر گرم با شکر که میخورم هم شکمم خوب کار میکنه تجربه کردم

خاکشیر یه ذره بجوشون بخور یا انجیر خیس کن بخور پودر پسیلیوم هم بگیر روزی دوبار بخور

بگو دکتر برات دارو ملین مینویسه

سوال های مرتبط

مامان ماهیرا و ماهیسا مامان ماهیرا و ماهیسا ۱ ماهگی