خانما واسه یبوست بعد زایمان چی خوبه

۹ پاسخ

شیاف مسکن دیکلوفناک

شربت لاکسی ژل

زردآلو خشک با انجیر خشک خیس شده خیلی خوبه

بهترینش کمپوت گلابیه با هلو من سزارین شدم واقعا جواب داد

شیاف و شربت

پیدرولاکس کیوی

شیاف عالیه

لاکسی ژل شربت

شیاف خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱ ماهگی
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۱ ماهگی