مامانا چی واسه یبوست خوبه؟

۶ پاسخ

آب ولرم و شربت خاکشیر

مایعات زیاد بخور یبوست نمیگیری و حبوبات هم خیلی خوبه

روغن زیتون تو آب جوش ولرم شده بریز یک قاشق ناشتا یا اخرشب بخور

آلو واقعا معجزه میکنه😁

شیر ب من میسازه وقتایی ک اینجوری میشم میخورم .میتونی از انجیر خیس شده استفاذه کنی الانم ک فصل میوهای تابستونیه تا میتونی بخور😂

خاکشیر خیس خورده

سوال های مرتبط

مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهیرا و ماهیسا مامان ماهیرا و ماهیسا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرِن🩵 مامان آرِن🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان جان جانان مامان جان جانان ۱۲ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ ماهگی