برای یبوست چی خوبه ؟؟

۳ پاسخ

اگر خودت یبوست داری شربت لاکسی ژل بخور عالیه

برای خودتون شربت مگنی میلک

برای خودت.‌ لاکسی ژل

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم ۷ ماهگی
مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان فندق و پسته مامان فندق و پسته ۵ ماهگی