خانوما 🌼
اگه تو بارداری یبوست بگیریم چی بخوریم خوبه

۲۰ پاسخ

انجیر خشک بخیسون بخور

انجیر خیس کن و آلو بخارا هم خوبع

الو روغن زیتون انجیر کیوی روزی ۲.۳تا

روزی یکی کیوی شربت لاکسی ژل مخصوص زنان باردار عالی

روغن زیتون تو غذات استفاده کن
آب ولرم با خاکشیر ناشتا بخور
پرتقال کیوی
شیر سرد

انجیر خشک

بببین روتین روزی یه کیوی بخور، اگر جواب نداد هم ادامه بده،، بعد یه مدت درست میشه کامل، من حتی قبل بارداری هم یبوست و مشکل روده داشتم، کیوی باعث شده الان کامل خوب شم

من واسه بعد زایمان میترسم. میگن ماده بیهوشی باعث یبوست میشه

هیچی مثل نارگیل جواب نیست زودی راحت میشی من گرفتم تیکه کرذم گذاشتم خشک شد هر بار دو سه تا تیکه کوچیک میخورم عالییییی

کیوی خیلی جوابه🤌🏻

سبزی با غذا هات بخور

انجیر و الو خیس کن ابشو ناشتا بخور میوه‌هاشم بعد وعده غذایی، روغن زیتون رو غذاهات بریز یا چنتا زیتون بعد صبحانه بخور
به من کیوی خیلی جواب بود

من الان انجیر خیس میکنم آبشو میخورم ..قبلا کیوی برام خوب بود

صبح ناشتا یک لیوان آب جوشیده ولرم.
انجیر.
روغن زیتون.
کاهو
سبزی

کمپوت گلابی
انجیر
سالاد با روغن زیتون

کیوی. سبزی خوردن

من روغن زیتون میخورم با آب گرم قاطی میکنم با معده خالی دو یه قاشق ،بعضی وقتا در روز ‌دو بار میخورم که شکمم کار کنه من از اول بارداری یبوست دارم خیلی بده 🤦🏻‍♀️ انجیر هم عالیه ،توت فرنگی و کاهو با روغن زیتون ،آلو بخارا و قیصی خیس کرده اینا ملین های خوبی هستن و خوردن ده تا لیوان اب در شبانه روز

گوجه سبز بخور چنان جوابه ک نگو اصن یجوری راهیه wcمیشی ک نگم برات😅
کیوی هم همینطور

غذاهای ابکی
انجير خیس کن

اب ولرم ناشتا انجیر کیوی روغن زیتون با سالاد

سوال های مرتبط

مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 👶اهورا🌱آریا👶 مامان 👶اهورا🌱آریا👶 ۴ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی