سلام تو حاملگی برای اسهال چی خوبه بخوریم

۶ پاسخ

موز
ماست

واااای منم از ظهر معده درد دل درد شدم بعدش اسهال گرفتم. خیلی هم رقیقه بزور کنترل میکنم خودمو تا برسم دسشویی
بمیرم برا دخترم حالا درکش میکنم. سه هفته اسهاذ بود هرچی دکتر میبردم خوب نمیشد...
دو روزه دیگه پیپی نمیکنه

چرا اسهال شدی؟هم هفته ایم منم دقیقا اسهال شذم

فقط باش اب بخور

من چایی خشک خوردم قورت دادم سریع جمع کرد

چند تا موز ناشتا بخور ۳تا ۴تا

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری