برای فشار تو بارداری چی بخوریم

۲ پاسخ

عزیزم ماست وخیار بدون نمک یا ابغوره بدون نمک خوبه

عزیزم آبغوره بدون نمک خوبه ..کلا نمک هم از زندگیت حذف کن ..و اینکه انار و موز برای پایین آوردن فشار خون عالیه

سوال های مرتبط

مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری