خانما قاووت خوبه تو بارداری بخوریم

۳ پاسخ

اونايي ك زنجبيل و گرمي داخلش داره رو نخور گرميه زياد خوب نيس

گرم نخوری بهتره

اگه قند نداری پسته ای شو بخور مشکلی نداره، اونایی که قهوه ای هست دارو گرم زیاد داره زیاد نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۵ ماهگی