بچه ها گوجه تو بارداری خوبه بخوریم

۵ پاسخ

من تقریبا هرروز میخورم
ولی بهتره شبا نخوری اگه اسید معدت خیلی اذیت میکنه

بمن بخاطر اوضاع پام ، دکتر مصرف گوجه رو تاکید کرد . منیزیم داره ویتامین سی هم داره. هر روز مصرف میکنم

وای من فکر کنم یه تن گوجه خیار خوردم

بله سرشار از ویتامین سی،من هروز یدونه میخورم

یعنی تا الان که ۳۱هفته هستین گوجه نخوردین؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان سلدا و آرین♥️😘 مامان سلدا و آرین♥️😘 ۵ ماهگی