۱۱ پاسخ

زیاد نخور من دیشب زیاد خوردم از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ بیمارستان بودم انقد دل درد و. بالا می‌آوردم مسموم شده بودم😮‍💨

هرچی زیاده روی بده

خاصیت هم نداره

بخور فقط زیاده روی نکن که دلپیچه نگیری،اخه باعث‌نفخ میشه

ن ضرر نداره
من اینقدر خوردم دهنم له شد

سردیه و باعث رودل میشه کمتر بخور

خیلی فرقی نداره
نه خوبه نه بد
معمولی

نه بابا بخور من اونقدخوردم گلوم میخاره

من خوردم دلپیچه گرفتم کم بخور اگ میخوری

خوبه بخور

من زیاد خوردم

سوال های مرتبط

مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری‌ودختری 🧿 مامان پسری‌ودختری 🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی