زیاد نخور من دیشب زیاد خوردم از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ بیمارستان بودم انقد دل درد و. بالا میآوردم مسموم شده بودم😮💨
هرچی زیاده روی بده
خاصیت هم نداره
بخور فقط زیاده روی نکن که دلپیچه نگیری،اخه باعثنفخ میشه
ن ضرر نداره
من اینقدر خوردم دهنم له شد
سردیه و باعث رودل میشه کمتر بخور
خیلی فرقی نداره
نه خوبه نه بد
معمولی
نه بابا بخور من اونقدخوردم گلوم میخاره
من خوردم دلپیچه گرفتم کم بخور اگ میخوری
خوبه بخور
من زیاد خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.