خوردن الوچه یا گوجه سبز توبارداری خوبه؟

۷ پاسخ

اره خوب

اگه معدتو اذیت نمیکنه گوجه سبز بخور
سرشار از فولیک اسید طبیعیه

مشکلی نداره بخور
من زیاد میخوره سوزش معده میگیرم

خوبه ولی زیاد نخور یا دلت درد میاد یا سرت .....

عالیه

اره عزیزم

اره چرا بد باشه؟

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاه پسرم🩵💙 مامان شاه پسرم🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان قلب آبی🩵 مامان قلب آبی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۸ ماهگی
مامان پناه و پونه مامان پناه و پونه ۹ ماهگی