سلام خوردن آلوچه سبز اشكالي نداري زياديش!؟

۶ پاسخ

نه بابا چه اشکالی فقط سردیه به اندازه بخور

من ک میخورم تو حیاطمون درختش داریم میرم سر بالکن میبینم هوس میکنم میرم تو حیاط میکنم میخورم😅تا حالا ک بد نبوده ولی خب نمدونم بده یا ن

من دسشویی نمیرم یبوس شدم انق میخورم خوشمزه ام هس راحتم دسشویی میرم😂🤭

نه عزیزم

کیلو چنده

ن چیزی نمیشع معدت اذیت میشه یا دندونت سر میشه 🥲 انقد گرونه من امروز 200 گرم خریدم 120 تومن😂

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قلب آبی🩵 مامان قلب آبی🩵 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ مامان ◉✿𝕯𝖆𝖗𝖞𝖆✿◉ هفته سی‌ام بارداری
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری