نه بابا چه اشکالی فقط سردیه به اندازه بخور
من ک میخورم تو حیاطمون درختش داریم میرم سر بالکن میبینم هوس میکنم میرم تو حیاط میکنم میخورم😅تا حالا ک بد نبوده ولی خب نمدونم بده یا ن
من دسشویی نمیرم یبوس شدم انق میخورم خوشمزه ام هس راحتم دسشویی میرم😂🤭
نه عزیزم
کیلو چنده
ن چیزی نمیشع معدت اذیت میشه یا دندونت سر میشه 🥲 انقد گرونه من امروز 200 گرم خریدم 120 تومن😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.