خانما ایا خوردن گوجه سبز بده؟

۵ پاسخ

اخ اخ من خودمو با گوجه سبز و آلبالو این چند وقت خفه کردم ، الان انقد البالو خوردم از حال رفتم 🫡🫡🫡

من دیگه کم مونده شیاف کنم،خیلی میخورم🤦‍♀️

ن خیلی خوبه منم هفته ای 2بار میخورم زیاد میخورم

من هر روز یه نیم کیلو میخوردم

نه عزیزم هیچ بدی ندارد

سوال های مرتبط

مامان نی نی💖 مامان نی نی💖 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه کوچیک مامان معجزه کوچیک هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری