من تا الان ۲ تا وانت گوجه خوردم🤣🤣🤣
انقدر من هوس میکردم اوایل و میخوردم
من تا حالا چند بار گوجه رنده کردم خوردم انقدم بهم چسبیده که نگو😂ویارشو دارم خیلی خوشمزسسس
یه نفر با رفرنس از یه کتابی میگفت گوجه جنین رو ناقص الخلقه میکنه، عکس کتابم میذاشت😂😂😂 خدا ورتون نداره ما بخندیم
به حق چیزای نشنیده🥴🥴🥴🥴😂😂😂😂😂😂😂به نام خدا خیر
نه خیلیم حوبه
وای چ حرفا توروخدا
کلا 3ماه اول باید رعایت کرد بعدش هرچی دلت خواست بخور
ن اتفاقا خیلیم خوبه
ن عزیزم چه ضرری اونم سبزیجات
چرا باید ضرر داشت باشه ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.