میگن حرکات بچه رو کم میکنه روزی ۳ _۴ تابیشترنخورین
نه من خوردم فقط شکمم شل شد که با ابجوش نبات خوبشد😅سرده طبعش
نه عزیزمنوش جان
من روزی نیم کیلو میخورم😐😐
من خیلی هوس میکنم و خیلی میخورم😁😋
من یه بسته رو یه جا میخورم نمیدونم 😐🤕
نه بابا چه ضرری، بخور نوش جونت 😉😉
نه بابا چه ضرری
نه ولی زیاد نخور نفخ میکنی وگرنه ضرر نداره بخور نوش جونت
من ک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.