مامانا چرامیگن گوجه سبزتوبارداری ضررداره؟

۱۳ پاسخ

زیاد نخور ولی ضرر هم نداره پر از ویتامینcهست

انقددددر خوردم درست تو فصلش باردارشده بودم

نه اصلا ضررنداره فقط سردیه باید زیاده روی نکنی

من هرروز ی بشقاب با نمک فراوون میخورم اصلا عشق من نخورم میمیرم کل زمستون به عشق این لامصب سر میکنم که فصلش برسه😅

من هرروز فراوان میخورم یکم سردیه ولی ضرر نداره

مشکلی نیست اینهمه زن باردار میخوره

من که همیشه می‌خوردم ویارم بود تاحالا نشنیدم الآنم میخورم کم

من خیلی میخورم

هیچ‌ضرری نداره بخور‌با خیال راحت

ضرر ک نداره فقط میگن چون ترشه، ترشی باعث میشه رحم بچه رو پس بزنه، زیاد ی دفه خوردنش خوب نیست، اگه میخوای بخوری هروز بخور ولی کم

ضررش چیه آخه
من کلی ازش تعریف شنیده بودم که!

منکه کیلو کیلو میخورم 😋

واقعا ضرر داره؟
من هر روز میخورم که🥲

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری