۶ پاسخ

من شنیدم قنده زیادی پایین هم سرگیجه و حالت تهوع میاره نرمال ۸۰ تا۹۰ هست

همیشه خرما و کشمش و میوه و این چیزا دم دستت باشه بخور که بی حال نشی
ولی زیاده روی نکن که بره بالا😂
همین شیرینی جات طبیعی رو بخوری بهتره تا مصنوعی مثل بستنی و اینا

منم۶۵بود😝😂

قند زیر ۵۰ خطر سکته مغزی داره‌. سعی کن قندت زیر ۸۰ میاد سریع یه چیز شیرین بخوری عسل سریع قندو کنترل میکنه

نه ولی میتونی چیزای شیرین بخوری یکم

نه ولی خوب سعی کن همیشه چیز شیرین همراهت باشه خداروشکر کن قند نداری

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا😍 مامان معجزه خدا😍 ۱۰ ماهگی