مامانا بستنی کیم ضررداره؟

۸ پاسخ

نه اصلا

اخه میگم مواد نگه دارنده ندارن؟؟؟

من زعفرونی هم خوردم چه ضرری

نه چه ضرری

ن عزیزم
بستنی پاستوریزه ضرر نداره

من ک همش میخورم دکترم بهم گفت بستنی بخور و یکی از دلایلی هم ک میخورم اینه کل زبونم بخاطر گرمای بدنم پوست پوست شده باید یچیز سرد بخورم

میگن بستنی وزن بچه رو زیاد می‌کنه😍

نه ضرری ندارع

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گیسو و گرشا مامان گیسو و گرشا ۷ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان فندوق کوچولو🩵 مامان فندوق کوچولو🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی🩵 مامان امیرعلی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری