خداااااا 😫😫😫😫😫
مثلا چه بدی؟؟یکی از بدیاش بگو عزیزم
خدایا منو مرغ کن
هر بستنی جز میهن اشکال نداره بخوری
بس کنید توروخدا
کیم ضرر داره قیفی بخور😭
اب هم نخور ممکنه بد باشه املاحش برای جنین😂کلر داره🤣
🙄🙄🙄🙄🙄🙄
خیلی مزه داد کیم کاکائویی
خوردم دیگ 🤣
عاشقتم زن 😂🤣
😂😂 عزیزم بستنی وزن میده به بچه بخور خوشش میاد
آخ میگن مواده نگهدارنده داره باعث میشه مسمومیت تو بارداری بگیری البته خواهر شوهرم میگفت🤣
قند نداشته باشید ضرری نداره.
من روزی سه تامیخورم😁😁
نه بد نیس بخور عزیزم نوش جونت
بخور بره بابا سخت نگیر
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.