خانوما بستنی کیم گرفتم بدنیس برای جنین
خطرنداره

۱۸ پاسخ

خداااااا 😫😫😫😫😫

مثلا چه بدی؟؟یکی از بدیاش بگو عزیزم

خدایا منو مرغ کن

هر بستنی جز میهن اشکال نداره بخوری

بس کنید توروخدا

کیم ضرر داره قیفی بخور😭

اب هم نخور ممکنه بد باشه املاحش برای جنین😂کلر داره🤣

🙄🙄🙄🙄🙄🙄

خیلی مزه داد کیم کاکائویی

خوردم دیگ 🤣

عاشقتم زن 😂🤣

😂😂 عزیزم بستنی وزن میده به بچه بخور خوشش میاد

آخ میگن مواده نگهدارنده داره باعث میشه مسمومیت تو بارداری بگیری البته خواهر شوهرم میگفت🤣

قند نداشته باشید ضرری نداره.

من روزی سه تامیخورم😁😁

نه بد نیس بخور عزیزم نوش جونت

بخور بره بابا سخت نگیر

🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۴ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری