چای نعنا تو بارداری خوبه یا بد؟

۳ پاسخ

من میخوردم کلا نعنارو انقباض میگرفتم

خوبه مشکلی نی

خوبه و آرام بخش

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان گونش و آران 💙 مامان گونش و آران 💙 هفته سی‌وهشتم بارداری