چای سبز تو بارداری مجازه یا نه ؟؟

۸ پاسخ

نخوری بهتره

منکه بابت هرچیزی از دکتر پرسیدم میگه کم هرچیزی مخصوصا اینا ک دم نوش هستن کم فقط اویشن و بابونه گفت اصلا

حد مجازشم یه فنجونه، ماچا هم همینطور ولی بهتره ماچا لته باشه

والا تا جای که میدونم نه . بخاطر اینکه اکثرن چای سبز رو بخاطر چربی سوزی میخورن واسه بچه خوب نیست

تو این هفته ها اره منم می خورم منتها خیلی تحقیق کردم چندتا شرط داره، یکی اینکه بیشتر از ده دقیقه دم‌نکشه چون‌کافیینش زیاد میشه، دوم اینکه از عصر به بعد نخوری، سه اینکه چیزای کافیین دار دیگه تو روز نخوری مثل چایی و شکلات و بستنی شکلاتی و اینا

سلام گروه داریم تو روبیکا میاید

نخور.

فک کنم یه فنجون مجازه

سوال های مرتبط

مامان نازنين زهرا❤️🌸 مامان نازنين زهرا❤️🌸 ۴ ماهگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی