۶ پاسخ

کم بخور منم خوردم اما کم

من بارداری قبلیم روز قبلی که بفهمم باردارم دوتا بشقاب خوردم هیچی هم نشد
امروزم دوتا بشقاب خوردم
نترس هفته ت بالاست به این یه دفعه واسه رفع هوس بخوری چیزی نمیشه

خیلی گرمه ما اون سبزی رو سرخ میکنیم با گوجه
من درحد دو تا تیکه میخورم ولی خیلی گرمه

گرمی نخور قاعده اوره

به هیچ وجه
حتی بوش هم میگن برای زن حامله خوب نیست

خیلی گرمه زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا ۳ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ميسای آسمونی🖤 مامان ميسای آسمونی🖤 ۱۲ ماهگی
مامان نیکو مامان نیکو هفته سی‌وششم بارداری
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی