۴ پاسخ

اگه میگی قند ندارد بخور

دیابت داری مزه دهانت چطوره یه کم از دیابت بارداری میگی.چه جوری بودی که رفتی گفت دیابت داری من هنوز چالش قند نرفتم

بیسکویت ساقه طلای ضعفت زد بخور

پشتشو ببين قندشو چند زده اگه كمه بخور ، قند ناشتات چنده؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری