لینک یه کانال برات میفرستم سفارش بده اگه خواسی
محصولات کامور بدون قند هستن و برای دیابتی ها تولید میشن.
مربا، آب نبات،بیسکوییت، ژله و .....داره
ساقه طلایی معمولی ۲ گرم قندداره ، ک من با شیرمیخورم چون خودمم قنددارم
بیسکویت ترد
ساقه طلایی با شهد خرما داره هم خوشمزه اس هم قندش پایین
متاسفانه بیسکوییت ترد و ساقه طلایی که همه گفتن قندشون بالاس. جدول ارزش غذایی روشون رو نگاه کنی قندشون زیاده. نگاه به شوریش نکن.
اگه دیابت داری سعی کن اصلا خوراکی های فرآوری شده نخوری عزیزم. اگر گرسنه ت میشه مغزیجات بخور. نخود کشمش بادوم و هر چی که میتونی.
ساقه طلایی خرمایی بگیر
بیسکویت ساقه طلایی با طعم خرما قندش خیلی پایینه
ازین بیسکوییت نمکیا ک جلدشون زرده و چوب شور
از داروخانه بگیر
شکر قند بیسکوییت
یسری عطاریا هم دارن
ساق طلایی قندش خیلی کنترل شده س من با دیابت شدید بارداری روزی دوتا میتونستم بخورم
بسکوییت ترد قند نداره ولی مزه هم نداره 😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.