ازمایش قند. کسی میدونهه. چجوریه. دیابت دارم یا نه

تصویر
۴ پاسخ

دو ساعتت حدود ۲۰ تا بالاس

من بالاتر بود دکتر گفت اگر رعایت کنی دیابت نمیگیری

لب مزری

قند دو ساعته بالاس انگار

سوال های مرتبط

مامان آکای مامان آکای ۸ ماهگی